tisdag 19 januari 2010

Update


Har bestämt mig för nya glasögon!
Det här bågarna har jag kollat på länge och nu tror jag att jag slår till.
Har ju som bekant en syster som är optiker och har egen butik i Stockholm.
Kolla mig blogglista för hennes blogg, supersnygg butik!
Hur som helst, här får ni se mina kommande glasögon, jag kommer dock ha dem i guldmetall. Kul med något nytt, man har de ju i ansiktet hela dagarna, varje dag, hela året runt så det är inte så konstigt att man tröttnar efter nåt år eller så.
Ha en skön dag!
Imorgon blir det nog en fika med lattemorsorna och lite fotokoll, har förevigat mina små guldklimpar! Bilder kommer sen. /Sofia

4 kommentarer:

  1. Dom är ju supersnygga!!
    Jag hör av mig så fort de kommer.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygga, ska bli kul att se dem på.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Latte imorgon då, vid 10.30 ?! Ciao Malla

    SvaraRadera
  4. 9.30 blir det :-) Bestämde vi nyss jag och andra grannen....:-)

    SvaraRadera