fredag 1 januari 2010

Nyårsafton

Lugnt och skönt med familjen. Så var vår nyårsafton.
Eftersom vi är krassliga firade vi in det nya året hemma med god middag, sing star och fyrverkerier. Även i år slocknade de två små pojkarna strax före 12-slaget.




Tänk att man väntat så länge och inte riktigt orkar ända fram, men de var glada ändå.
Hade skjutit fyrverkerier tidigare på kvällen så de var nöjda.
Nu har vi ett nytt år med nya möjligheter framför, helt oskrivna blad att fylla. Det ser jag fram emot. Första projektet blir att bli frisk, så ordning på livet igen, börja träna för att få upp kondis så man orkar vara småbarnsförälder. Kanske ska man plocka ner längdskidorna från vinden. De är väl si så där 8 år sedan jag stod på dem sist men nu känner jag mig taggad. Får se om man minns hur man gör...börjar nog i något flackt spår utan mördarbackar och annat farligt ;)
Vi kanske ses i spåret... /Sofia

3 kommentarer:

  1. GOTT NYTT ÅR KÄRA VÄN! KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej! Låter ungefär som vi hade liknande nyårsafton, lugn och avslappnad, samt lite snorigt =)Skidor...ja, man kanske skullle ta och damma av dom som sagt, lär ju få en hel del träningsvärk i så fall =)Vore helt klart roligt att träffas, tycker även Simon... =)Vi kan väl höras i början på veckan och se hur alla mår! Kram, kram Lina

    SvaraRadera
  3. Heja längdskidsåkaren!
    låter som ett roligt sätt att komma i form tycker jag :)
    Kram

    SvaraRadera