söndag 24 januari 2010

Mina fina barn!

Mina fina barn finns på Malins blogg nu för alla som vill se! Vilken duktig fotograf hon är & dessutom min granne. Hur bra är inte det ;)
Har förevigat de små hos henne och hon har lagt ut bilder på E och A, N kommer imorgon! Jag är ju partisk men de är så fina och härliga bilder! TACK! Malin
Eftersom bilderna finns hos henne (vitastjärnor) i min blogglista är detta inlägg bildlöst.
En skön helg har vi i alla fall haft. Kyrkan idag, vänner hemma igår. Livet är underbart!
Må så gott!
Kram Sofia

5 kommentarer:

  1. Tre fina guldklimpar har ni! Helt lovely bilder =) KRAM Lina

    SvaraRadera
  2. :-) Tack!!!
    Nu är jag nyfiken på canvas tavlan med kurbitsen..... :-) hihi kram kram

    SvaraRadera
  3. Oh, vilka fina bilder!!!! Ni har så fina barn!!!
    Jag blev så glad att du skriver att livet är härligt! Gott Fia!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ja. Kurbitsen ser jag också fram emot! Malin, ses vi på onsdag kanske...
    Kram S

    Tack Mia! Ja, livet är härligt!
    Sofia

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder på era härliga barn. Hoppas att allt är bra med er. Tänker på er alla.

    Kram Lotta Lygdman

    SvaraRadera