tisdag 5 januari 2010

Shopping + tre barn = ingenting till mig...

Jaha, då har vi provat shopping med tre barn. Ingen succé direkt. Skull bara uträtta några ärenden jag hade, trodde det skulle gå hur bra som helst & egentligen var det kanske inget större kaos men jag kan definitivt inte koncentrera mig när det är för mycket runt omkring. Det känns som att någon sa mamma typ 50 ggr/minut. Hur kan man ha så mycket att tjata om? Efter en liten stund ville jag bara hem.
Hur gör man när man liksom strosar omkring på stan eller i ett köpcentrum med en hel familj & tittar på lite av varje & inte ser irriterad eller stressad ut? Såg så många idag som såg ut att veta hemligheten till detta, för mig, helt otänkbara...
Att göra Kupolen med en hel hop ungar & en man & se harmonisk ut.
Nu var jag inte helt hysterisk, det behöver ni inte vara oroliga för, men shoppa gör jag absolut bäst själv i en väns sällskap, utan familj. Då kanske jag lyckas få med nåt hem också :)

Home sweet home är min "nya" melodi...




/ Sofia

1 kommentar:

  1. hi, hi...önskar att jag kunde dela med mig av nått recept..tror inte det finns något..förutom att ha ögonen med sig både fram och bak, samt ett tålamod som Nalle puh ;=)Du gör nog bäst i att inte usätta dig för sådana shoppingsituationer än! När E blir lite större kommer det att gå som en dans ;=)Hoppas ni mår bättre nu! KRAM Lina

    SvaraRadera