lördag 9 januari 2010

Kusinerna

Häromdagen hade vi besök av barnens kusin och min syster.
Invigde samtidigt babygymmet. Tänk va mycket kul de här två kommer att ha tillsammans i framtiden, "tjejligan" :) Stora E och lilla E tillsammans på bilderna.





Babygymmet är väl så där måttligt intressant för E och helt gräsligt att se på, tar stor plats och är i vägen. Hoppas dock att E ska fatta hur kul det är så att man kan få lägga ifrån sig henne en stund och hon kan roa sig själv... Får se hur det går...

4 kommentarer:

  1. Hej!! Ditt tidigare inlägg om lugg, självklart ska du "slå till" Jag gjorde det och ångrar mig inte en sekund! Nu har jag visserligen rakt hår och kanske mindre jobb, men det finns ju hårspännen dem dagar du inte orkar, kom igen nu klipp till :-) KRAM Malin

    SvaraRadera
  2. Va modig du är... Ja, vi får se om jag kommer till skott. Kanske tar det lite successivt & fegar lite. Visst var det väl ett ganska stort steg för dej med om jag inte minns fel. Tack för supporten :)

    SvaraRadera
  3. Söta lilla "tjejligan". Det blir E+E som försöker hänga efter N+A tror jag nog, i alla fall i början. Sen blir det "nej, ni får inte komma in på mitt rum, vi ska vara här själva" så där som bara tjejer kan. Så söta bilderna blev. Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Ja, just det så är ju tjejer. Det hade jag nästan glömt. Kram S

    SvaraRadera