lördag 2 januari 2010

Handarbete


Jag vill bara visa en present till lilla E från hennes faster.
Visst är den fin! Precis som jag ville ha den, fick faktiskt vara med och tycka om färgerna. Vi har som de flesta vet, precis rustat i sovrummet och kör nu lite New England-stil och filten passar perfekt.
Va roligt det är med handarbete, det blir ett minne för livet.
Tack faster Carina!
Vet att en kompis till mig har kvar sin filt som virkades till henne när hon var liten.
Samma kompis gav mig det här doftljuset i julklapp, det pryder nu i sovrummet och luktar så gott när man tänder det! Vilken omtanke! Tack Lina, när det har brunnit slut måste jag köpa ett till tror jag...

1 kommentar:

  1. Åååååh vad jag saknar dig!! =) Kom på att jag ska ned i mammas lådor och ta hem filten nu, kanske kan passa på millans rum...=)Verkligen fin filt Carina gjort! Du, såg att de hade halva priset nu på ljusen på Hemtex, du kanske ska handla på dig några till ;=)KRAM Lina

    SvaraRadera