söndag 31 januari 2010

Datorhaveri

Jaha, nu är jag utan dator. Min käre svåger tillika vår datorsupport har dömt ut min dator. Bildskärmen är helt paj, vad gör man då... Köper en ny, kanske men var tar man pengarna... Får se hur det löser sig. Nu har jag i alla fall lånat mannens, som han fick i födelsedagspresent av mig och sina föräldrar... (Vilken idé jag fick nu...hmm, om några veckor fyller ju jag också år...)
Hur som helst, har fått min kurbits, ska bara fixa lite med den, sen kommer bilderna på den. Får snart min dalahäst också så då kommer det bilder på den också. Ni har alltså mycket att se fram emot om ni läser min blogg och har lite tålamod ;)

Igår hade vi 40-års fest för min storasyster, mycket trevligt, hon är ju go min syster. Barnen var superduktiga hela dan, började vid 3 på eftermiddagen och var inte hemma förrän nästan 21.30. Bra med film på storbildskärm och så, det underlättar när programmet på festen går lite över huvudena på de små.
Lilla E var också super, gnällde lite till och från med överlag nöjd med att titta på folk (släkt med sin mamma tror jag, titta på folk är ju mycket underhållande tycker även jag..)

Idag blir det i alla fall en soft-dag hemma, har dragit på oss förkylningar igen så nu kurerar vi.
(härlig sovställning...)

HA DET GOTT!
/Sofia

1 kommentar:

  1. Aj då, med datorn menar jag. Den är väl inte så värstans gammal?
    Hoppas ni känner er friskare idag. Jag fick också någon slags förkyldningssläng efter helgen, så vi smittade kanske varandra, typiskt. Men det var väldigt trevligt med 40-års fest.

    Kram Kram

    Kram kram

    SvaraRadera