söndag 14 mars 2010

I´m back!

Ny dator = nytt liv på bloggen. Det som varit så stendött i flera veckor.
Nu sitter jag framför min nya Hp ProBook, blank och fin!

Vad har då hänt sen sist?

Ja, det har varit sportlov med diverse aktiviteter, mer förkylningar och lite för lite sömn... Många minnen! Barnen har lärt sig slalom, N behärskar det riktigt bra, han tar sig upp och ner alldeles själv, älskar att åka. A åker rakt på mellan M och mig men åker lift själv!



Så kul att se dem lära sig nya saker och älska varje sekund av det! Inte utan att man blir lite stolt också, tänk att vi hat så stora fina pojkar!



Kan rekommendera Ryllshyttebacken i Garpenberg! Nära & lagom!
Sen tror jag att det gör sitt till att vårsolen värmer! Fantastisk dag!!!











Nästa år drar vi till fjälls såhär framåt mars när det är ljust länge & man kan njuta i snödrivorna med näsan mot solen, vilket jag för övrigt försöker göra varje dag solen visar sig - UNDERBART!!!

2 kommentarer:

  1. Ser härligt ut! Det känns som att det är 100 år sedan jag var i en skidbacke.
    Vi får hoppas att det fina vädret håller i sig ett tag.

    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Ja, det är väl inte varje dag man åker slalom precis men förhoppningen är att det blir en hel del mer, kanske du ska följa med oss upp till fjälls nästa år....
    Kram Sofia

    SvaraRadera