onsdag 17 mars 2010

Made by M.E

För några veckor sen fick jag hem en akvarell (tror jag att det heter), en födelsetavla över vårt senaste tillskott.
Pojkarna har sina personliga och då ska ju tjejen också ha en så det blir rättvist!



Det är min barndomsvän Magdalena "Kinna" som målat den! Så fin! Jag fick lämna in önskemål, den här gången valde jag ett barnrum med tjejsaker i... & såhär blev resultatet. Det finns ju t o m en stjärnkudde, ett flaggspel & min svarta dalahäst!

Den svarta BRIO-spisen är på önskelistan till 1-års kalaset, gillar BRIO´s svarta grejer.

Alla födelseuppgifter finns med på finurliga sätt & jag tror inte att det är en slump att dockan i docksängen har rött hår :)
Tack! Kinna för den fina tavlan, nu väntar den bara på en ram och sen kommer den upp på väggen.

Om du vill se mer av Kinnas fina tavlor och kanske göra en egen beställning, så finns hennes blogg med kontaktuppgifter i min blogglista! Hennes inlägg är också värda ett besök, skriver med den där lilla knorren så det blir så kul att läsa!
Ha det gott! /Sofia

6 kommentarer:

  1. Sååå fin tavla! Och vad duktig hon är att måla Kinna! Kan tala om att jag har en kille här hemma som längtar sååå mycket tills i morn! Igår när jag nattade honom så sa han att A var hans bästis och att han älskade honom :o)Syns i morn! Kram

    SvaraRadera
  2. Magsjuka på gatan hörde jag.... Bäst att hålla sig undan.. :-) kram, Malla

    SvaraRadera
  3. Ja Malin! Kom inte hit!!! Magsjuka är bland det värsta jag vet! Kram S

    SvaraRadera
  4. Ah, vad rar du'e. Ingen dålig reklamplats=). Är "på väg" hem, förresten! Eller ja...om en månad. Kommer den 13:e april och stannar en vecka, så lite uppdateringar då, kanske??
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Förresten, en fråga: Du har möjligtvis inte kvar er gamla liggvagn? Tänkte jag skulle hitta en där uppe som jag kunde låna nå'ra dagar så jag slipper det där mecket med att ta den på tåget...

    SvaraRadera
  6. jo, den är kvar, låna den du!
    Kul att du kommer.
    kram S

    SvaraRadera