onsdag 24 mars 2010

ANTIK FYND - KÖPES...



Jag efterlyser ett bord som det på bilden! Vill kapa benen, måla vitt och ha i vardagsrummet som soffbord. Ca 80 cm i diameter.... Nån som har nåt över eller vet var jag ska leta, jag är novis i loppis och auktions världen ;)
Hittade det här bordet på restuarangen på Dalahästen, dock inte till salu :(

Tack grannarna för en mysig förmiddag, så skönt att bo på en gata där det finns så trevliga lattesugna onsdagslediga & sociala "grannfruar".
Trivs i ert sällskap! Kram Sofia

3 kommentarer:

  1. Jag vill oxå dricka latte! Kanske ska skaffa en sladdis så man få vara med...NEJ, jag skoja bara :o)Var så roligt att ses en snabbis i går, vi får boka in en längre date ;o)Kram Lina
    ps. har mailat dig...

    SvaraRadera
  2. Har inte kvar min massage-adress... Skicka på lygdmans@bredband.net

    SvaraRadera
  3. Tack själv!! Man ser ju verligen fram emot onsdagarna, nästa vecka är det Bettans tur att få hembakt... :-) krrram igen

    SvaraRadera