fredag 26 mars 2010

Ordning och reda

Just det ovannämda är kanske inte riktigt min starkaste sida. Det är enkelt på jobbet, då har jag alltid haft total kontroll och alla papper på rätt plats men hemma är det liksom fler som hjälper till att skapa ett lättare kaos bland papper, tidningar, scheman, komihåglappar, försäkringsbrev, etc...
Nu är vi i alla fall ett litet steg närmare ordning och reda. Dessa praktiska och fina fack från Cult inskaffades häromdagen och det gamla överfulla tidningsstället fick lämna plats åt mammas, pappas och barnens fack!



Här i huset har just andra sonens magsjuka börjat ge sig, han äter salta kex och dricker avslagen cola. Ingen sömn i natt heller alltså, en och en halv vecka sedan storebror låg hela natten i samma sjuka... fy, magsjuka borde utrotas tycker jag. Kan man få byta till plåtmage tack! Har knaprat vitpepparkorn så nu får jag väl snart magsår istället för magsjuka men det tar jag nästan hellre.
Imorgon om alla är friska ska vi hela familjen på innebandyavslutning, N´s första - KUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar