måndag 22 mars 2010

Jag ska ha mina vårskor!!!

Jag har köpt mig ett par vita Converse i skinn! Jag har längtat efter att börja använda dem. Igår var jag i kyrkan på barnens söndagskul och då hade jag bestämt att jag skulle ha skorna. När jag sedan vaknade och det fullkomligt vräkte ner snö blev jag som ett litet barn... Du vet, jag SKA ha de här skorna!!!



Kanske inte det smartaste valet men det är VÅR nu tycker jag! När jag röjde av bilen (typ, en decimeter snö) innan vi skulle åka läkte det in snö i skorna, de har ju två ventilationshål på insidan av skon och där kom snön in MEN jag hade mina vårskor på mig!! Är det bara jag som är så knäpp eller finns det fler som mig? Ha en bra dag, idag lyser ju solen på oss igen och jobbar hårt för att åtgärda det missöde som våren råkade ut för igår (kan det ha varit tre decimeter snö som kom eller?!). Det står inte på förrän vårskorna är de enda par skor jag behöver ha framme (härliga tanke). /Sofia

2 kommentarer:

  1. Ja vi längtar!!! Nu är dom ju i alla fall invigda, men jag rekommenderar vinterkängor mars ut :)

    KRAM /Sara

    SvaraRadera
  2. Ja, det är väl förståndigast.
    Sofia

    SvaraRadera