söndag 28 februari 2010

Vad har hänt?...

Om ni undrar vad som hänt med Sofia när det är alldeles för länge sedan ett inlägg?!
Jag har ingen dator! Min bärbara har kraschat och ingen ny är beställd än, hoppas att det blir av snart. Saknar verkligen datorn. Samtidigt som man faktiskt kan leva ganska bra utan att ständigt vara uppkopplad också har jag märkt, hmm...
Nyttigt att vara utan ett tag tror jag. Det tråkiga är att jag inte kan ladda upp några bilder, har inte de drivrutinerna i någon annan dator ännu. Ni får ha tålamod och jag med så kommer det snart nya inlägg från mig.
I övrigt har det inte varit så mycket att berätta från trebarnslyckan. Sjuka barn, sjuk mamma, man som jobbar på annan ort, vaknätter, etc. Inte världens roligaste läsning... Ha det gott i vintervädret alla härliga vänner!
/Sofia

1 kommentar:

  1. Inte roligt att höra att ni är sjuka allihopa! Hoppas det går över och att du får SOVA ordentligt!!! Stora KRAMAR Mia

    SvaraRadera