tisdag 9 februari 2010

Girls, girls, girls


Nu på lördag 13/2 har vi tjejer möjlighet att få lite mysig "egentid".
Mellan 9-11 kan vi gå på "Kvinnofrukost", lyssna på en intressant livsberättelse av en kvinna som heter Lil Johansson, höra lite om hudvård som innehåller dödahavsmineraler, äta god frukost och prova på avslappning.

Allt detta för 50:-

Var? Jo, i Pingstkyrkans café.
Anmälan krävs så hör av er till mig om ni vill gå!

Passa på att göra nåt för dig själv, ladda på med ny energi!

Kram Sofia

2 kommentarer:

  1. Skulle behöva plugga, träna,tvätta,blogga, köpa födelsedagspresent, fortsätta måla vitrinskåpet...MEN jag tror att jag även skulle behöva gå på kvinnofrukost! Därför anmäler jag mig till dig :o)KRAM Lina

    SvaraRadera
  2. Bra! Ibland behöver man prioritera :)
    Kram Sofia

    SvaraRadera