fredag 23 april 2010

Trendspaning



Sommarens accent färger till svart, vitt och silver är cerisrosa och limegrönt!

Det fick jag veta när jag var på ett inredningsparty i söndags förra veckan.
Living & Room heter företaget. Snygga inspirationsbilder från deras hemsida.

Efter det har jag sett rosa och lime överallt!!!


Så igår fick jag för mig att kombinera min stjärnförälskelse med den nya färgen för säsongen.




Det blev ett kuddfodral! Nu ska jag bara ut på stan och fixa en innerkudde sen får den pryda en ännu ej bestämd plats i hemmet.

Vad tycks? Själv tycker jag det känns sommarfräscht!

Bild på färdigt resultat kommer inom kort




Må så gott! /Sofia

2 kommentarer:

  1. SNYGG!!!! Ja visst blev man inspirerad i söndags! Men jag väntar in nya soffan SEN kommer jag nog vända upp & ner på hela vardagsrummet finns det risk för! Hoppas att ni är på bättrings vägen.....Kram till DIG Malla

    SvaraRadera
  2. Tack Malin! Ja jag förstår att du väntar, det är ju liksom inte någon idé förrän du fått soffan. Vi är bättre, vi får väl sikta in oss på onsdagsfikat! Kram Sofia

    SvaraRadera