lördag 17 april 2010

Livet för en trebarnsmamma

Nu var det sådär längesen igen :(
Tiden går alldeles för fort. Har gjort mina försök att blogga men det är så svårt att skriva med en bebis på ena armen. Vi har dessutom haft fint vårväder och då har livet flyttat ut, från bloggen till verkligheten.
Gatans alla barn underhåller mig på eftermiddagarna, det cyklas, sparkas boll, gungas och en massa annat. Kul att bo i ett område där det finns barn i nästintill varje hus. Vi håller för övrigt på att lära A cykla utan stödhjul så jag får lite smygmotion (väldigt behövligt för mamman).

Vi hade roligt vid läggdags härom kvällen, barnen posade i sina batman-caper






Coola killar. I love them!






Sedan sist har jag också:
* Har haft besök av mina barndomsvänner Marie och Kinna (så roligt och mysigt, välkomna tillbaka!)
* hunnit med ännu en grannfika (i solen)
* varit till Ikea och Owes i Valbo (bra ställe!)
* fått behandling för min tendinit i hamstrings (åldern tar ut sin rätt...)
* ..... det jag missat är väl att sova! (det är överkurs, hmm)


Ha det gott alla vänner!
/Sofia

2 kommentarer:

  1. Mammaledighet hmm...undrar varför det kallas så? :o)Hoppas du hittade nå kul på Oves..själv tyckte jag det var lite dåligt med grejor här om veckan, men det kanske var tur..då sparade man en slant istället! Kram, kram Lina

    SvaraRadera
  2. Jadu, mammabootcamp är ett bättre ord tycker jag!!! Jag tror att jag härmade dej, köpte kökshandduk o korg med stjärnor...
    Kram S

    SvaraRadera