söndag 25 april 2010

Lata dagar...



Den här bilden får mig att längta...efter lata dagar!!! Solen som värmer & parasollet som skuggar när jag läser en bok utan att bli störd, dåsar en stund, vaknar & tar ett dopp... Mmmm.

Idag känns de dagarna långt borta, idag är jag så trött! Det är bara barn & krav! Det är flera år tills jag kan ligga ostörd i skuggan av ett parasoll & bara ägna mig en stund åt mig själv.

Man har dagar när det är lite tungt, när man får anstränga sig lite extra för att göra de där vardagliga som går på rutin annars.... Men jag vet att i morgon känner jag annorlunda, då har jag mer att ge till barn, make och andra runt omkring mig. I morgon gör det inget att jag inte har någon tid över till mig själv, för jag ger min tid till de jag älskar mest av allt.



Ja, det var ett lite deppigt inlägg men det kändes bra att får skriva av lite frustration.

Må så gott! /Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar