onsdag 7 april 2010

Hästar Hästar


Hej igen!
Har det verkligen gått mer än en vecka sen sist, oj! Jag hinner inte med!
Sover för lite och har alldeles för mycket att hålla reda på känns det som.
Häromdagen hittade jag bakpulvret i kylskåpet....hade jag ställt det där. Troligtvis eftersom jag hade bakat scones och i det har man ju bakpulver.... Ja, det är som det är ;) Bebis som inte sover & pojkar som får magsjuka, det dränerar orken ganska snabbt. Påsken är över & våren kommer med stormsteg. Härligt!
Nu hör man barn ute igen, det är ett gott tecken på ljusare & varmare tider.

Jo, hästar och då framförallt Dalahästar gillar ju jag, det vet alla som känner mig.
Så även min moster I som kom med den fina pläden för några dagar sen. Hon hade köpt den med tanke på vår gungstol och dalarna-temat i vardagsrummet. Va, glad man blir när någon lägger ner tid och tanke på just mig. Tack så mycket! Att den också är röd som är accentfärgen i vardagsrummet just nu är ett stort plus och fanns såklart med i inköparens tanke... Jag blev glad & jag tror att det var tanken :)
Köpt på fabriksbutiken i Insjön dit det skulle vara farligt för mig att åka tror jag... ;)
Ha det gott! /Sofia

2 kommentarer:

  1. Jajamensan, i insjön är det farligt att vara :o) Finns mycket fint där! Hoppas verkligen att vi kan ses snart, saknar dig med! STOR KRAM Lina

    SvaraRadera
  2. Önskar DIG en natt med mycket sömn... Kramen Malla

    SvaraRadera