torsdag 8 april 2010

PREMIÄR - smakportion!




En stor dag i familjen L. Idag har vår bebis för första gången fått smak för något annat än det jag producerar och ger henne....
MUMS! tyckte lilla E och gapade så mycket det bara gick. Hon fullkomligt högg efter skeden. Absolut redo att äta från sked! Va roliga de är. Älskar min lilla busunge.
Har även bestämt mig för att utesluta mjölk från min kost under två veckor, misstänker att lilla E inte riktigt klarar av mjölkprotein. Vi får väl se om vi får önskad reaktion från henne, hoppas på en lugnare bebis som kan slappna av och sova lite bättre. Det var allt för idag! Må så gott! Kram Sofia

5 kommentarer:

  1. Hihihihihihi vilka underbara bilder!!!
    Tack för idag! Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk vad tiden går fort! Söt var hon :o) Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Hej igen! Kika in hos mig, du har fått en award :o) Kraaaam Lina

    SvaraRadera
  4. Hon gör bra reklam för mat, tjejen! Syns ju att det är gott!!=) Nu har jag äntligen hittat bokningsnumret till tågbiljetterna, så nu kommer vi snart.
    Kram, Kinna

    SvaraRadera