torsdag 22 april 2010

Stockholm Tur & Retur

I måndags styrde vi kosan mot storstan och barnens moster Sara!
Vilken dag! Pojkarna var så trimmade, de klädde sig direkt på morgonen och Noah gick omkring
med jacka och mössa på en lång stund inne innan vi var klara för att åka.

På morgonen innan vi skulle åka klagade Noah på att han hade lite ont i magen.... Helt nervös för att vi inte skulle åka om han var sjuk så han var noga med att påpeka att han inte var sjuk och att det skulle gå bra att åka. (Senare på eftermiddagen-kvällen, fick han feber och på natten åkte vi in till akuten, han hade fått falsk krupp) Vad är det med Stockholm och den grabben???

Han har varit eller blivit sjuk varje gång vi varit dit de senaste åren! Helt makalöst!



(på väg i bilen)


Hur som helst, dagen började med medhavd lunch i Saras butik, Ottico Stockholm. (Kolla in hennes blogg, justa inlägg om modet inom optik och glasögon)


Efter det tog vi en tur på Indiska där vi hittade krokar till killarna. Gjorda av återvunnen plåt från Indien. Lite roliga, passar bra på deras rum.





Sedan Ikea i Barkarby för att landa i Saras lägenhet framåt eftermiddagen.
Lagade middag och åt födelsedagstårta!
Tack Sara för en mysig dag!




Måste också passa på att tacka min underbara mamma för all tid du ställer upp för mig och familjen. Du är ovärderlig! Vad hade jag gjort mitt i natten när Noah och jag åkte till akuten om du inte funnits till hands? Tagit med mig tre barn mitt i natten?.... Kom nu barn, vi ska bara åka en tur i bilen (kl.02.30 på natten ;) ) Nej, det hade ju inte gått.
Snart sovdags! /Sofia










1 kommentar:

  1. Du har verkligen en fantastisk mamma!!!
    Stickar du fortfarande ibland??? Jag kommer inte ihåg hur man gör. När jag var yngre kunde jag ganska bra, men nu är det bortblåst, men som sagt, det är skönt att ha något att göra och just nu är det jätteroligt att göra smycken =)
    Uppskattar dig mycket Fia
    KRAM KRAM

    SvaraRadera