måndag 7 juni 2010

Plötsligt händer det....

Så var det dags för ett nytt inlägg sisådär en månad sen sist....


men det är fint att man inte behöver känna sig ensam om att vara lite sporadisk med sitt bloggande. Har kanske haft mycket att skriva om så det finns många uppslag till blogginlägg men lusten till att skriva ner dem har inte riktigt infunnit sig, så då har jag låtit bli.



Anledning till detta inlägg är att jag äntligen är färdig med väskan som jag hållit på med i kanske en månad eller så, det ligger liksom över en tills det är klart, så nu...kan jag andas ut!
Har lämnat ifrån mig väskan och är faktiskt så nöjd att jag gärna skulle ha haft den kvar till mig själv. Kanske gör jag en till, kanske inte... Är lite inne på att fortsätta med textil och ord....


Hmmm, som om det vore någon nyhet men det är fint att trycka text på textilier.


Har i alla fall en del idéer som jag bara ska utföra också... Har du nåt du vill ha tryckt så hör av dig, hihi.


Nu till väskan.... Här kommer den - home made från Marint by Sofia.







(så dålig upplösning på bilderna men men...)

I veckan väntar skolresa till Säterdalen, med tåg...spännande. Skolavslutning sk det också bli, den allra första!!! Sen är det sommarlov. Någon som kan tipsa om hur man roar två pojkar fulla av energi i 10 veckor.... Det ska nog gå bra men jag är tacksam för tips.



Kram på er alla. /Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar