tisdag 29 juni 2010

Hejdå Conversekängor

Jag älskar Conversekängor på sommaren, vill jag tillägga! Vintertid tycker jag att det blir för kallt med tygskor även om vissa tonåringar idag tycker att det går alldeles utmärkt med tygskor året om...
Jag är nog inte ensam om att älska Conversekängor heller, var och varannan har dem på fötterna och alla färger är lika snygga (nästan)...



För att komma till saken.. Jag köpte ett par i denim förra sommaren. När jag fick hem dem så var de lite för stora så jag har inte använt dem så mycket som jag hoppats. Nu ligger de ute på Tradera igen, som nya och jag blir ett par skor fattigare men det är ju lite onödigt med ett par snygga skor som bara står i garderoben. Stl 39! Så hejdå Conversekängor.

Fler som gillar sina skor? Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar