onsdag 30 december 2009

Fortfarande sjukstuga...

Jag måste bara beklaga mig lite, jag och lilla E är fortfarande förkylda. Så tråkigt när de andra barnen har jullov och vi faktiskt tänkt göra lite roliga saker.
Tack och lov för släkt som ställer upp och hjälper till. Min moster I har varit underbar, tagit pojkarna till pulkabacken två dagar i rad, bilkrångel och kyla till trots. Allt för att jag skulle få vila! Verkligen tack!



Måste bara visa dessa underbara byxor som E har på sig idag. Lån från min kusins barn, Irma. Skulle kunna vara hämtade direkt från -70-talet, brun plysch med vitt mönster och gula kanter. SÅ SÖTA! /Sofia

2 kommentarer:

  1. Stora tjejen..så fin i kläderna =)Här hemma är det fortsatt feber och förkylning på killarna och lite feber på mig =( Så jag misstänker att ni som vi är hemma och har ett lugnt nyårsfirande... Krya på er! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. nämen, hon är så söt så jag tror jag dör!
    Va tråkigt att ni är sjuka än, men nu kan det väl bara bli bättre!

    Kram

    SvaraRadera