lördag 19 december 2009

17 grader, brrr

I morse när jag kom upp var det 17 grader i huset, fy, lite för kallt faktiskt!
Har fleecekläder på lilla E så hon ska hålla värmen.
Nu när jag höjt värmen är det 18.1, det artar sig. Måste nog tända en brasa också.
Det är ju -20 grader ute så det är väl inte så konstigt att det är kallt inne.
Nån annan som går med filten om sig inomhus idag?

När jag låg kvar i sängen kom mellanbarnet, A med min mobil och frågade om jag kunde slå in koden. Han har då gjort några egna försök får jag se för den står PIN-kod spärrad, slå in PUK-koden! Åh, ungar! Nu hittar jag inte PUK-koden så just nu är jag utan mobil och i den ligger alla bilder som jag skulle blogga idag så ni får ge er till tåls. Hoppas på en snabb lösning av detta problem.
Ha en härlig dag, här kanske det blir lite julgodisbak om det hinns med i trebarnslyckan.


(minne från semestern i somras, härlig båtsemester på Mälaren.)

/Sofia

2 kommentarer:

  1. haha! Va jobbigt :)
    Tyckte säkert att det var väldigt kreativt att försöka själv.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tackar 3 som var så snälla och lämnade ut PUK-koden till mig trots att mobilen står på Håkan Nyman.... Nu funkar allt igen.

    SvaraRadera