fredag 18 december 2009

7 dagar kvar & mamma, jag är frisk!

Ja, jag skulle ju återkomma med hur natten varit med lilla E. Helt ok, hon somnade in djupt vid halv tolv och har ätit en gång innan morgonen, då får man väl vara nöjd.



N har nedräkning till julafton och har idag som de senaste 14 dagarna redogjort för hur många dagar det är kvar, idag är det 7 dagar kvar för er som missat det.
Hjälp! hur ska man hinna med allt när man dessutom har sjuka barn... Vi har i alla fall bestämt oss för att inte stressa och ta julen lite avslappnat. Man kan väl njuta ändå, julen är ju absolut mer än bara mat och klappar!
Jo, sen är han ju frisk också så vi kan gå till kullen och åka bob! Annars bryter jag ihop mamma!... Vi får väl se hur det blir med den saken, han hostar då fortfarande även om han gör allt för att dölja det. Stackars barn, hoppas snön ligger kvar så han hinner.

Ha en bra dag alla ni därute, och kom ihåg att andas några gånger i julstressen!
/Sofia

1 kommentar:

  1. Men så roligt... eller, ja - roligt att läsa om i alla fall. Jag tror jag bryter ihop om vi inte kan ses snart... Men hur ska vi hinna, snart är det jul:-) Kram Anna

    SvaraRadera