lördag 22 maj 2010

Mera flaggspel & nya tyger

Min senaste beställning på tyger har kommit! Jippi, va kul. Dessa smårutiga tygeri olika pasteller ska få bli barnkläder och mini-vimplar.
Så fina och sköna!



Fick även en beställning på ett svart/vitt flaggspel,
fick fria händer och det här är början...




när det blir färdigt ska jag be min "fotograf-vän" att maila över ett kort så ni får
se flaggspelet i miljö :)


Idag har vi varit på Loppis, hittade en kruka, lite rep, en gammal trälåda och en klocka.
N hittade en träningströja och en dvd-film med PeterPan.

Vet inte om vi FYNDAT direkt men det är ändå roligt att handla nygamla saker.

Må så gott i värmen, nu ska jag njuta en kopp kaffe och sen försöka mig på några tag i trädgården. Får se vad lilla E tycker om det.... kanske hamnar framför symaskinen istället. Den kan man ju ta ut på altanen om man vill ha sol.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar