måndag 3 maj 2010

Flaggspel i mindre skala



Jag har verkligen gått igång på sömnad (nu igen....kanske ett vår-fenomen?)
Fick för mig att jag skulle sy ett flaggspel med mindre vimplar till en av mina vänner. Hon har lite lantligt, romantiskt, shabby chict hemma och då tyckte jag att detta skulle passa. När det var klart ville jag gärna ha ett likadant själv också.



Det brukar vara så med mig... och det här blev jag riktigt nöjd med.
Ska fortsätta att sy dessa i lite mindre skala, så mysiga att bara hänga över en gardinstånd, spegel eller ute på ett plank, i ett träd,....

Vill du ha ett själv så tar jag upp din beställning ;)



Må så gott vänner! Kom ihåg att ta vara på varje liten stund. I allt vi måste göra missar vi så lätt missar de små detaljerna.... Ja, det var ett litet visdomsord både till mig och er andra. /Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar