onsdag 5 maj 2010

Blått Blått Blått

Efter vitt och nog blått min favoritfärg... i alla fall just nu, våren 2010.
Det är så fräscht ihop med vitt - sommarfräscht.



Var i Hedemora i måndags och då fick jag glädjen att införskaffa lite nya smycken inför vår och sommar. Det blev tre armband, halsbandet jag ville ha var slut så jag får göra en tur till snart.


Armbanden är från VÅGA och säljs här i Avesta hos Krusidull och Iris blomsterhandel. Jättefina smycken!!! Stor "Vill ha" -känsla när man tittar på deras kollektion för sommaren.


Mer blått är på gång också, nytt flaggspel till uterummet. Bild på färdigt resultat kommer imorgon.


Idag har jag fått sova en timme mitt på dagen, så skönt.
Jag kraschade i sängen direkt och sov i 50 minuter, kände mig så pigg efteråt,
man hämtar igen mycket när man har stor brist...

Tack Ingegerd för att du gav mig den timmen, betydde mycket :-)


Må så gott! /Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar