måndag 15 november 2010

Här är karusellen som ska gå till kvällen....

Hej & välkommen tillbaka...
tänker nog många när de ser ett inlägg från mig! Var har jag hållit hus?

Jo,"i karusellen som ska gå till kvällen"....nån som vill åka med i några dagar? ;)

Har liksom inte kommit till att göra inlägg på bloggen på sistone. Vad har då hänt sen sist?

Lilla E sover hela nätterna!!!! Det är den stora nyheten.

Stora N skatar numera i skatehallen istället för skateparken, lite torrare och varmare ;)

Mellan A springer för fullt på barmarksträningen inför längdskidträningen i vinter.

Jag försöker mig på lite jogg nån gång emellanåt, fikar en hel del med vänner och familj, städar, lagar mat, har varit på en anställningsintervju (får se om det blir nåt av det)....

Sen syr jag en massa nu också, nyckelband & mobilfodral för "Home by Lina" och en massa flaggspel för (ja, ska vi kalla det "by Sofia").

Det är julmarknad på Karlfeldtsgården i helgen och där kommer alla "homemade" produkter att finnas till försäljning.
Funderar även på att hinna göra lite saffransskorpor i strutar för er som gillar gottigotti.
Så ta en tur ut till Karlbo och få lite julstämning nu i helgen. Ni kan ju t o m få några julklappar fixade på kuppen. Home by Lina finns där med sina fina hästar och säkert en hel del annat mysigt! Helt klart värt ett besök!

Skulle ha gett ett smakprov på flaggspel och annan sömnad men tyvärr så verkar det som att mannen har laddaren med sig till "andra sidan jorden" som någon kallade det...Oskarshamn.
Buhu, det blir inga kort den här gången heller då...

Nöjer mig med det här ljushuset som jag skulle kunna pynta hela huset med till jul, tycker som resten av Sverige att de är SÅ fina!






Just ja, ska försöka hinna med en sväng till Ikea idag också, nån som har nåt jag ska fixa.....
(Grannen, har du fått tag på ramar tex ;) )

Må så gott alla som har tålamodet att vänta på mina inte alltför frekventa inlägg.

Kram Sofia

(HAHAHAHAHA, vet ni att nu när jag suttit upptagen med datorn ett tag så har lilla E hällt ut Maizena, en hel kartong över sig och golvet, ja där fick man för att man försöker blogga!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar