måndag 29 november 2010

Advent

Idag har jag lyxat lite till advent och jul. Ibland vill man ju liksom ha en viss grej!
Jag har köpt en sån här....

Ljusstake Nusnäs som nu pryder sovrumsfönstret.
Ett stort zinkhus i vitt blev det också, har superpris på Franzéns, kan jag meddela.....
Nu fattas bara två pappersstjärnor till vardagsrummet och sen är saken biff :)
Jag har dessutom överträffat mig själv idag, klätt in ett hjärta med mossa, som nu pryder vårt uterum = Julstämning :)
Bilder kanske kommer senare, när mannen kommer ihåg att sladden inte behöver ligga i hans väska "på andra sidan jorden" måndag till torsdag varje vecka så att jag inte kan ladda över bilderna från kameran till datorn....
Ikväll ska jag på Meandi party & ha lite "egen tid" utan barnen ... kan man behöva ibland.
Bara prata lite "dösnack" med andra "egentidstörstande" mammor .....hahahaha. Låter som jag är lite frusterad, men det är jag inte, spendera inte så mycket tid utanför hemmet bara :)
Får se om det blir några inköp eller om jag kan hålla i pengarna ikväll.
/Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar