söndag 12 september 2010

Träningslängtan

Nu är jag verkligen trött på denna förkylning som inte vill släppa greppet om mig. Jag saknar träningen, den är en av mina oaser i livet. Får väl börja om hemma igen nu när det var två veckor sen senaste gymbesöket ;)....


Ingen idé att köra på när man inte känner sig hundra, av erfarenhet vet jag att det då tar mycket längre tid att bli frisk. Det är väl som allting annat, bara att gilla läget :)


Här är några övningar att börja med hemma när man vill komma igång igen, så nästa vecka kan ni hitta mig görandes detta på vardagsrumsgolvet.... ha en skön söndag, det är ju som bekant vilodagen (så passa på att ladda batterierna för kommande vecka)










Armhävning


Situps


Bäckenlyft



Rygglyft

Utfall
/Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar