tisdag 3 maj 2011

TÄVLING!



Det här är en chansning, får se hur många som ser detta, jag bloggar ju inte så flitigt nu för tiden och kan därför inte räkna med att jag har kvar så många läsare. Hur som helst, nu ska jag ha en TÄVLING ändå. För att det är en rolig grej!


Har du barn i 0-3 års åldern ska du inte missa detta :) , du har möjligheten att vinna denna busiga mössa!


Du kommenterar för att få en "lott", vill du ha två chanser länkar du också.


Vinnaren dras och annonseras på bloggen den 10/5


/Sofia






17 kommentarer:

  1. Ja visst, jag vill ha en lott till denna busiga mössa. /Anna

    SvaraRadera
  2. Hm... har ju ingen treåring,men en femåring =)
    Så jag vill gärna ha en lott =)
    Ser fram mot måndag.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Mia Neidenmark4 maj 2011 kl. 23:11

    Bus bus bus hör till när man är en liten Abbe ;))) Mössa JAtack!!! Kram

    SvaraRadera
  4. Vill gärna ha en lott :) / Kristin

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag skulle väldigt gärna vilja ha en lott till mitt barnbarn ABBE som är 5 månader. /Leif

    SvaraRadera
  6. Hej! Önskar vara med och tävla om en mössa till mitt barnbarn ABBE. /Ulrika

    SvaraRadera
  7. Nog för att jag redan har två fina mössor, men ändå... Om inte annat blir det ju en fin present till någon av T´s kompisar! Så, JAA, jag vill vara med och tävla=).

    SvaraRadera
  8. Såklart vill vi tävla, jag o Julle! ;-)

    SvaraRadera
  9. Ja, vill jätte gärna också vara med och tävla om denna fina mössa...Anna

    SvaraRadera
  10. Jag har även skrivit ett inlägg om tävlingen påmin blogg nu :) kram Mia

    SvaraRadera
  11. Absolut vill jag vara med å tävla om den fina mössa till mitt lilla busfrö. / Saril77

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och tävlar! Hoppas att just jag har turen på min sida och vinner den fina mössan till min busiga 2-åring som lyssnar till namnet Tindra:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Hej! Jag är gärna med och tävlar om denna söta mössa! Jag har två barnbarn, så mössan kommer till pass!

    Jag länkar till dig!

    SvaraRadera
  14. Inger, syrsa till skrivmoster7 maj 2011 kl. 16:10

    Helt fräckt tränger jag mig in hos dig via en länk av skrivmoster och hoppas på mössan åt mitt barnbarnsbarn Wilton, 4 månader!
    Liten kram, Inger

    SvaraRadera
  15. Självklart tassar jag in och läser din blogg när jag får chansen att tävla om en urfräsig mössa. Min Daniella är tillräckligt busig för att få bära denna coola mössa =)
    Have a nice day!
    /MysCamilla@

    SvaraRadera
  16. Hej!

    Känner inte dig alls men råkade hamna på din sida ändå.
    Jättefin blogg du har av det jag hann se o läsa!!
    Jag vill självklart vinna den fina mössan :-)

    Hoppas du fortsätter blogga!! Ska följa din blogg så gott jag kan.

    /Erik (erik82_@hotmail.com)

    SvaraRadera
  17. Va roligt Erik, tack för de fina orden, du är självklart med och tävlar. /Sofia

    SvaraRadera