söndag 17 april 2011

"E som i Emma" ...

Nu har jag lagt ut "E som i Emma" - mössan

på tradera på uppmaning från en av mina vänner :)


(tack Sara för sparken jag behövde för att komma tillskott)




Du kan få ditt eget barns personliga mössa,

tryckt med tvätt-tålig textilfärg på vit eller svart mössa.

Den blir din för 69:- + eventuell frakt. Tillverkas vid beställning.

Min Emma älskar sin mössa och det gör jag med, tycker den är sötcool!

Funkar alldeles utmärkt till hennes sötcoola conversekängor.

Lagom tunn bomullsmössa som passar både nu och lite kyligare sommarkvällar.


/Sofia

5 kommentarer:

  1. Jag vill ha!! T som i Teodor.=) Skulle ju behöva en T som i Timothy också, men så små mössor finns väl inte... Men han kan ju växa i den förstås. Se det som en beställning! =)
    Sen måste jag ju fråga: var har du hittat converse-skor till Emma?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Roligt Kinna! Tack för beställningen.
    Tror att jag har en mössa i svart som skulle funka på Timothy också om du vill ha.
    Skorna har vi ärvt av Ella men googla eller tradera skulle jag tippa på funkar.
    Ha det gott! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Vilken bra idé! Måste väl leta fram Ellas också och kolla om hon kan ha den fortfarande, om hon nu kan tänka sig att ha nån annan än den hon fått av Anton förstås. Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej..

    Hur ska man göra om man vill beställa en mössa??
    Skulle gärna vilja ha en vit där det står: E som i Engla..

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  5. Underbara mössor.
    Jag skulle vilja ha 4 stycken.

    En vit storlek 2 år där det står: L som i Linnea
    en svart storlek 2 år där det står A som i Alfons

    En vit storlek tre år där det står P som i Pixie

    en vit storlek 1 år där det står S som i Stella

    Du kan få kontakt med mig för adress, betalsätt med mera på mejladress: m.kaela6@gmail.com

    SvaraRadera