fredag 31 december 2010

Mot nya tider

Sista dagen på året och jag känner mig verkligen redo att gå mot nya tider. Mitt nyårslöfte blir att hela tiden försöka ge mitt bästa i smått och stort, till de mina och de runt omkring. Ge tid och engagemang till den som behöver det.

Vänner och bekanta, min dörr är alltid öppen , (förutom när jag inte är hemma, haha), välkomna!

Nu till årets ... Nyårsmeny ...
Förrätt
Toast skagen med liten twist
Huvudrätt
Marinerad fläskfilé serverad med
potatisgratäng & blandsallad
Efterrätt
Frozen cheescake med färsk frukt


Från mej till er alla, Ett riktigt Gott Nytt År!

2 kommentarer:

  1. Ett riktigt Gott Nytt ÅR önskar jag er! Vi ses vid 12 slaget..... Jag hoppas att det blir ännu fler mysiga fikastunder 2011..... :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Fler mysiga fikastunder, det är i alla fall ett nyårslöfte jag kommer att kunna hålla :)
    Kram Kram

    SvaraRadera